حواست هست...؟

حواست هست...؟
ببین با من چه ها کردى، حواست هست؟
مرا از من جدا کردى، حواست هست؟...
دلم را، اشک چشمم را، تمامم را
به آسانى فدا کردى، حواست هست؟
تمام شهر عشقم را به تو دیدند
مرا دشمن صدا کردى، حواست هست؟
بریدم از همه تا همدمت باشم
مرا تنها رها کردى، حواست هست؟
وفادارى من را قصه ها کردند
به بیگانه وفا کردى، حواست هست؟
مرا که قیمتى بالا به تو دادم به ناحق بى بها کردى، حواست هست؟
صداقت حرف من بود و تو حرفت را پر از رنگ و ریا کردى، حواست هست؟
تو احساس مرا در قلب من کشتى به احساسم جفا کردى، حواست هست؟
به خود شک کرده ام، تو تار و پودم را پر از چون و چرا کردى، حواست هست

نظرات 5 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:11

واااااااااییییییی داداشششش بهترین جمله رو گذاشتی ممنون داداشی

خواهش میکنم ابجییییییییییی

حامی یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:56

ابجی اینو واسه تو گذاشته بودم که اون روز دلت گرفته بود غصه گذشترو میخوردی <<<<>>>>

ممنون حامی داداش مهربون من.......خیلی ماهی ایشالا هرلحظه زندگیت بوی خدایی بگیره

ارغوان دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:00

سلام
چرا اینقد ناامید وغمگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخند تا دنیا به روت بخنده

ارغوان جان دیگه دیگه
موضوع وبمون عاشقیو تنهاییس اخه کدوم عاشقه تنهایی رو دیدی رو لبش خنده باشه؟؟؟

علی حسینی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:31

واقعا خیلی مطلب قشنگیه حامی جون با این مطلب تو دلم غوغا به پا کردی حواست هست...؟؟؟؟

اره واقعا خودمم عاشق این مطلبم
حواست هست ؟؟؟

مهسان یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:23

گاهی دلم میخواد وقتی بغض میکنم ,خدا از آسمون به زمین بیاد و اشکامو پاک کنه . دستمو بگیره و بگه اینجا آدما اذیتت میکنن ؟...بیا بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد