"بـه سـلامـت"یـا "بـه جـهـنــم" ؟!

گفتی از زندگیم برو ،رفـتم اما…

راسـتی "بـه سـلامـت" بـود

یـا "بـه جـهـنــم" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

عالیه.......

سوته دلان چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:07

لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن
لیاقت می خواهد ” شریک ” شدن
تو خوش باش به همین ” با هم ” بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت.......

انا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:06

زندگی خیلی کوتاهتر از ان است که
غمگین"خشمگین"پشیمان"افسرده و
نامهربان باشید خوب باشید وخوبی کنید
هر روز فرصتی دوباره است..........
برای قاصدک عزیز

فاطمه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:31

چائیت را تلخ نخور .یکبار صدایم کن تمام قند های دلم را برایت آب میکنم

صوفیا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

زندگی کن.....
نگران فردایت نباش!
از گندمزار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد