باز باران می بارد.....

مثل وقتی که عاشقت شدم...

باران می بارد...........

فکر کنم!!!

دوباره یکی عاشقت شده…......!؟

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:28

قاصدک جون خیلی عالیه .دست گلت درد نکنه

یکی از داداشات یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:49

کسی چه میداند ؟!
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود ...
هوا خوب شود ...
عشق خوب شود ...
و تو ...
خوب من شوی !!!

یکی از داداشات یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:51

قاصـــــدکـــــ خانوم
خیلی زیبا بود ممنون

دوست چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

سلام قاصدک جون کجایی چرا جواب نمیدی با این که امتحان دارم هر روز به وبت سر میزنم ولی خبری ازت نیست خوب هر جور راحتی موفق باشی ایمیلت رو هم ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد