پـــشــت ســر2

من در غروبی سرد به دنبال اتشی,چراغی خیابان های خاکستری را پیمودم 

و رفتم رفتم رفتم تا به انتها انجا که هیچ چیز نبود جز تکرار سکوت  

و انعکاس افکارم بر دیوار هوا و ریزش بی امان عشق اری ریزش بی امان عشق 

از جدار سفید قلبم 

من شکست خویش را دیدم و خواب های اشفتگی را آزمودم  

من از شهر حادثه گذر کردم واز غروبی دلتنگ گذشتم از روزی عبوس عبور کردم  

و رفتم و رفتم تا ابتدا  

انجا که زمین چرخش اغاز کرده بود ونطفه شکل بسته بود و فرشته به سجده افتاده بود  

و خاک در خود در خود شکفته بود  

و ابی اسمان بر موج دریا نشسته بود و دست افتاب سایه تاریکی را شکسته بود 

و در انجا خود را دیدم ایستاده بر تپه ای سبز چشم دوخته صبح روشن رو به رو  

و به فردایی که در راه است و به خود گفتم  

پشت سر را نگاه نمیکنم دیگر 

نه نگاه نمیکنم دیگر...

نظرات 4 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:58 http://biya-o-begu,blogfa.com

________§__§____§§§§§§§§§
_________§_§___§§§§____§§
___§§§____§§__§§§§_____§§
___§§§§§§__§_§§______§§§
____§§§§§§_§§§___§§§§§§
______§§___§§§__§§__§§§§
_______§§§__§§§_______§§§
_________§§§__§§§§_____§§
___________§__§§_§§§§§§§§
___________§§§§§_§_§§§§§
____________§§§§___§
_____________________§
_________§§§§§§§§§§____§
_______§§§§§§§§§§§§§§___§
______§§§§§§§§§§§§§§§__§_§§§§
______§§§§§§§§§§§§§§§___§§§§§§
__§§§§_§§§§§§§§§§§§§§§___§§§§
_§§§§§§_§§§§§§§§§§§§§§___§§§_§
__§§§§____§§§§§§§§§§§___§§§§_§
___§§_________§§§§§____§§§§_§
__§§________§§§§§§§§§§§§§§_§
__________§§§§§§§§§§§§§§§_§
________§§§§§§§§§§§§§§§___§
_______§§§§§§§§§§§§§§______§
______§§§§__§§§§§§§§§
_____§§§§___§§§§§§§§§
____§§§§____§§§§§§§§§
____§§§____§§§§§§§§§§
____§§§__§§§§§§§§§§§§§§
____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
___§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
___§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
________§§§§§§___§§§§§
_________§§§§§___§§§§
_________§§§§§__§§§§
________§§§§§§_§§§§§
_______§§§§§§___§§§§
______§§§§§§_____§§§§
______§§§§§
______§§§§
______§§§
آپم
نظر یادت نره...

حتما سعید جان

زویا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

اتاقم پاتوقمونه/معتادم با تو به خونه/دو همزاد دیوونه/اگه اون تا صبح بمونه/میشیم ما دوباره دوست/میرسیم کجا یه روز/گفتم نفستمو کردم اون چشاتو بوس شعراتون واقعا جالبه...ممنون از زحماتتون

خواهش میکنم زویا جان وظیفس

قاصدک جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

بسیار دل انگیز.....خسته نباشی داداشی

صوفیا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:34

very fantastic!!! thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد