از من نخواهید

از من نخواهید که آرام گیرم آرام

که قامت آرامشم را طوفانی خشمگین و خروشان بر خاک فکنده

و ریشه تحملم را از جای کنده. 

به من نگویید که صبور باشم که کاسه حوصله ام از صبر خالی 

و جام طاقتم شکسته. 

نه از من نخواهید,به من نگویید که اکنون منم تنهای تنها رو در روی زندگی ایستاده ام. 

نظرات 4 + ارسال نظر
صوفیا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:53

با یاد خدا دلها ارام میگیرد....
اونم چه ارامشی!

فاطمه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

خیلی عالی بود

هانیه چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:35 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام خوبی؟
سری به منم بزن مطالبت خیلی توپه از کجا پیدا میکنی؟

این یه رازه

هانیه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:26

ادوین اینارو از کجا میاری ها؟؟؟؟
مطالبو میگم

هانیه گفتم که این یه رازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد