کـــلـبـه مــا فــقـــرا...

به کلبه ما فقرا یه شب تو از لطف و وفا 

قدم بزار صفا بکن،فراموشی به پا بکن 

کلبه ما صفا داره،این دله ما وفا داره 

آخه عزیزم چی میشه یک شب هزار شب نمیشه 

نه فقط کاخ بزرگان جلایی داره،کلبه ما فقرا هم صفایی داره 

اگر که دستم خالیه جونم رو فداتون میکنم 

فرش نباشه چشامو فرش زیر پاتون میکنم 

دوری از ریاح بکن،نظر به درویشان بکن 

اگر که درویش فقیره بدون که واسه تو میمیره 

اگه ماه شبم بشی چی میشه،یک شب که هزار شب نمیشه 

در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست،آنجا که صفا نیست همان نور خدا هست

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:26 http://heyatealiasghar.blogfa.com/

سبلام دوست عزیز ادمین جان من هم شما رو لینک کردم امیدوارم موفق باشی

نسترن وزیری فر دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:24 http://greenqueen.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود واقعا جالب بود..

صوفیا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:13

به دیدار من اگر میایید...
نرم و اهسته بیایید مبادا که ترک بردارد...چینی نازک تنهایی من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد