به یادتم گرچه.....


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد؛
بدان هوای دلِ من است که به یادت می وزد ...

نظرات 11 + ارسال نظر
انا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

سلام
مثل همیشه زیبا موفق باشی

صوفیا جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:18

گاهی عطرت را که میخواهم خدا که جای خود دارد به باد هم التماس میکنم....

هانیه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟
چه خبرا داری؟؟؟
تنوع من مثل تو که نیس!!!!!!
حالـــــــــــــــــــ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام....ممنون از توجه شما....تشکر

فازی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:10

حامی جون اگه ندی کباب با هات...................

وای خدا من اگه اینقد مشتری داشتم که عالی بود

فازی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:05

هه هه هه نداری که ولی .......................اقا حامی.

ندارم که فازی
همه میان میخورن میرن پولی دسته ما نمیرسه
یکیش همین هانیه همش میگه میام با بچه ها هنوز سر نرسیده

فازی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:06

طوری نیست بزار بخورن خوش باشن .....................منم میام یادت نره

باشه حتما بیا منتظرم نیای شبم صبح نمیشه فازی

فازی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:07

سسسسسسسسلام خوبی؟چه خبرا راستی اسم وبلاگ خودت بگو

فازی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:21

جواب بده حامی جون/

فازی مطلبایی رو که میذاری با هرکسی هستی رو مطلب خودش نظر بذار
من بعضی وقتا رویه مطلبای ادوین باید جوابتون رو بدم
رو مطلب خودم بذارید چشم حتما

فازی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

اخه من رفتم توی وبلاگ هانیه اسم وبلاگ ادوین زدم اومد ولی اسم وبلاگ خودت رو نمیدونم حتما نیمکت خالی چند خط سکوت

فازی همین وبلاگی که توش هستیم ماله منم هست
نویسندگان این وبلاگ منو ادوین و قاصدک هستیم
وبلاگ جدا ندارم هر نظری میخوای بذاری همینجا بذار من حتما میخونم جواب میدم
راستی یه خبره دیگه به کله بچه ها دارم
ما یدونه وبلاگ دیگه داریم میزنیم اونم به وقتش اسمشو توی نیمکت خالی میذارم

فازی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

ممنون که جوابم دادی ای پسرک

وظیفه بود

فازی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:02

همیشه از این کارا بکن

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد