عید مبارک ...

هر روزتان نوروز ...

من امروز تمام کسایی رو که تو سال 91 

ناراحتم کردن و اذیتم کردن و قلبم رو شکوندن

و ... رو بخشیدم


امیدوارم اگه منم ناخواسته یا خواسته کسی رو

ناراحت کردم و اذیت کردم و قلبی رو شکوندم

طرف مقابل هم منو ببخشه

اگه گذشت ادمو کوچیک میکرد خدای مهربونمون اینقد بزرگ نبود

پیشاپیش ساله نو مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

درود بر تو داداش
قربون خدا و بنده هاش بررررممممم من

ممنون خواهر
شماهم زدید تو کاره درود

نورا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:14

ببین حامی چقد اموزه های من مفیده

خودم یادت دادما
یادت نره ها

نسیم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:38

به به برادرحامی عجب تعجب پیداتون شد.من به بزرگی خودم بخشیدمت
ارزونمیکنم که به تمام ارزوهات برسی ارزومیکنم توی این سال دلت خوش باشه و اندوهی نداشته باشی

ممنون خواهر نسیم

نورا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:13

حامی من گفتم فارسی رو پاس بدار یادت نره ها

وااااااای
دروغ میگی؟؟؟
من بهت گفتماااااا

هانیه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام آقا حامی
خوبی؟؟؟؟
ما که همه رو بخشیدیم و واسه همه آرزوی خوشبختی کردیم مخصوصا نورا و نسیم که بهترین دوستام هستن

سلام هانیه جان
ممنون
ارزوی موفقیت براتون دارم امیدوارم همیشه موفق باشید

صوفیا شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44

اسفندروبه پایان است وقت کوچ کردن به فروردین.وقت بخشیدن وصاف کردن دل.
پس،مراببخش اگربا"نگاهى ،صدایى یا زبانى بردلت ترکى انداخته ام .

خیلی قشنگ بود صوفی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد