صندلی داغ ... (ادوین)

درود به همه مخاطبان عزیزه نیمکت خالی 

 

امروز به درخواست بعضی از مخاطبامون صندلی داغ رو با حضوره ادوین انجام میدیم 

 

منم از داداش ادوینم خواهش دارم که صریح جواب سوالات شمارو بدن

نظرات 33 + ارسال نظر
حامی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:07

میخوام اولین سوال رو خودم بپرسم ازش
ادوین تا حالا شده عاشقه کسی بشی که واقعا دوسش داشته باشی همه کار بکنی واسش؟؟؟
به قوله خودم تاحالا مخاطب خاص داشتی یا داری یا در فکرش هستی؟؟؟

راستشو بخوای خوشبختانه یا بدبختانه هنوز عاشق کسی نشدم ولی به کسی عادت کردم که نبودنش برام سخت باشه مخاطب خاص داشتم

نورا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:22

قهرمان دوران بچگیت؟بهترین روز سال؟بهترین سفری که تا حالا رفتی؟بهترین فیلمی که تا حالا دیدی؟نظرت در مورد کشاورزی؟نظرت در مورد زندگی در اروپا؟نظرت در مورد معروف شدن؟صندلی داغ شما رو یاد چی میندازه؟ بهترین سن برا ازدواج؟بهترین شهر؟

ای همه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قهرمان دوران بچگی نداشتم ولی تا حدودا دو سه سال پیش ادوین وندر سار دروازبون منچستر رو الگو خودم دونستم.بهترین سفر سفر مشهد بود که با دوستام رفتیم.اسم بهترین فیلمی که تا حالا دیدم فکر کنم محاکمه بود.کشاورزی رو دوست دارم.زندگی در اروپا خوبه ولی من دوست ندارم نمیخوام شعار بدم ولی من از زندگی دور از شهر دیار خودم خوشم نمیاد.
همه دوست دارن معروف بشن ولی خدا کنه اگر اگر اگر این افتخار داشتم اول جنبشو پیدا کنم.صندلی داغ منو یاد هیچی نمیندازه.بهترین سن برا ازدواج اون سنیه که همه چیزو برا ازدواج(خونه،سرمایه...)داشته باشی.
من زیاد سفر نکردم نمیدونم نظر بدم که کدوم شهر بهتره.

همکلاسی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:25

-نظرت درموردساده زیستی چیست2-معیارانتخاب همسر3-اعتمادبنفس رادرچه میدانی4-تصورکن یک ماشین ژیان داری حاضری سوارش بشی بیای دانشگاه 5-نظرت درموردکلاس گذاشتن چیست6-ازچه تیپ وشخصیتی خوشت میاد6-

ساده زیستی همراه با عشق و علاقه از ارزوهای منه.معیار انتخاب همسر اول از همه علاقه دوطرفست بعد یکم سرمایه تا کمبودی برا زندگی پیش نیاد.اعتماد به نفس در این میدونم اونی که هستم رو قبول داشته باشم نه اونی که تو ذهنم پرورش میدم.نه ژیان سوار نمیشم من خوشم میاد از این کارا ولی بعضیا به مسخره بازی بر میدارن و هزارتا حرف پشت سر و دیگه نگو.کلاس گذاشتن رو دوست ندارم کار خوبی نیست.من از تیپ زمان شاهی خوشم میاد حیف که دورانش گذشته و همه ادم به چشم یه ادم ول و خیابون گرد می بینن از شخصیت قیصر خوشم میاد.

سوگل یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:50

بیوگرافی کامل

چکار بیوگرافی من دارین شما؟؟؟؟
حمید رضایی هستم متولد 21 مهرماه 1372 در دانشگاه پیام نور واحد انار در رشته حقوق مشغول به تحصیل هستم از ورزش های مورد علاقه من کشتی و از سر گرمیای مورد علاقه من کفتر بازی می باشد

هانیه یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 http://www.haninoosh.blogfa.com

تاحالا یه کار بدی کردی که بد جور لو بری؟؟ چه کاری؟ از رشته دانشگاهیت راضی هستی؟اگه یه روز خدای نکرده مثلا خبر مرگ عزیزترین کستو بدن چیکار میکنی؟

کار بد شاید کرده باشم ولی نه اونقدر بد ولی لو نرفتم که خیلی بد بشه.از رشته دانشگاهیم راضیم دوسش دارم.اگر اینجور خبری بشنوم کاری نمی تونم بکنم مرگ حقه البته خلیی بیش از اونی که فکرشو بکنی سخته که عزیزتو از دست بدی یه بار برام اتفاق افتاده داداشمو از دست دادم

سوگل یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

حتما کارش دارم که پرسیدم!
ای بابا چه بداخلاق!
تازه شانس اوردی اگه میدونستم میشه کلی سوال پرسید اونوقت بهت میگفتم!!!

نانا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:05

بچه درس خون بودی یا نه؟؟
نظرت در مورد حجابو مذهب چیه؟؟

تا دوران راهنمایی درسم خوب بود تو دبیرستان شد متوسط تا پیش دانشگاهی یکم ضعیف تر شد تو دانشگاه فعلا فرقی نکرده

نانا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:20

من دو تو سوال پرسیدما

ببخشید حواسم نبود
نظر شخصی من اینه که مذهب خوبه اما تو مذهب نباید زیاده روی بشه

نانا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

چقد زود جواب میدی

هدف ما جلب رضایت شماست

علی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:47

)1-آشپزی هم بلدید؟چه غذاهایی؟
2-ملاکهای یک زن خوب؟
3-لهجه اناری رو دوس داری؟
4-.تفریح مورد علاقه؟
5-یه خاطره جالب از دوران کودکیتون؟
)6-نظرت راجع به دوستی با جنس مخالف؟ با این حرف که میگن دختر و پسر باید حداقل 6 ماه با هم دوست داشته باشن بعد راجع به ازدواج تصمیم بگیرن موافقی؟

7-کجای انار روبیشتر از همه جا دوست داری؟
8-گه دختر بودی با کدوم از پسرای انارچت ازدواج میکردی چرا؟(بگی حامی قبول نیست}
9-_درونگرا یا برونگرا؟
10-نطرت درباره شبکه جم و من و تو فارسی وان چیه؟
11}بادختر رابطه داشتی یانه؟

فقط بلدم تخم مرغ بپزم.یک زن خوب باید با دارایی و نداری بسازه.لهجه اناری رو دوست دارم.تفریح مورد علاقم ورزش.یاد میاد بچه که بودم تلویزیون داشت ازادی اسیرای جنگو نشون میداد منم بچه بودم چی سرم میشد فکر میکردم مال زمان ما بوده بدو بدو رفته خونه به مادرم گفتم ما هم اسیر داشتیم ازاد بشه نگاه کردم دیدم داداشام که غش کردن مادرمم چش انداخته بود رو من حیرون شده بود.البته نظر خودمو میگم ولی انسان به جنس مخالف نیاز شدید داره یه چیزایی هست که نمیشه حتی به بهترین دوستمون یا مادرمون گفت ولی میتونی با اون راحت صحبت کنی.نه دختر پسر باید همدیگرو بشناسن و به فکر ایندشون باشن ایطور علاقه هایی عاقبت خوبی نداره زود تموم میشه البته نه همش کسایی هستن که از همون اولش همدیگرو به خاطر زندگی میخواستن نه کسایی که بعد از یه مدت دوستی جو گیر میشن و میخوان ازدواج کنن.همه جای انار سرای من است ولی خونه خودمون رو بیشتر دوست دارم چون هیچ جا خونه خود ادم نمیشه.اگر دختر بودم با هیچکدومشون چون شناخت درستی ازشون نداشتم.برونگرا.ما ماهواره نداریم نظر خاصی ندارم.منظور از رابطه چیه؟؟؟اره ارتباط داشتم ولی رابطه انچنانی نداشتم

سیما یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:52

1این روزا بزرگترین دغدغه ی زندگیت چیه؟
2-یه بچه ی فضولی هست که هروقت میاد خونتون میره اتاقتو خرابکاری...،چطوری باهاش برخورد میکنی؟
3-دوس داری روز تولدت کی کنارت باشه؟
4-وقتی بیش از حد عصبانی میشی چیکار میکنی تا آروم شی؟ 5چقد خواهرتو دوست داری ؟تاحالا باش دعوا کردی؟بیشتر کتک میزنی یا میخوری ؟ )

6-چندتا بچه میخوای داشته باشی و اسمش چی باشه؟
7-تا حالا کسی بهت پیشنهاد دوستی داده؟(جنس مخالف)چی جوابشو دادی؟
8-خواننده ی مورد علاقه؟ ساز مورد علاقه؟ 9-خاطره انگیز ترین موسیقی که گوش کردین؟ 10سبک مورد علاقه؟
11-طرفدار کدوم تیمین؟(یکی خارجی یکی هم ایرانی)
12-اگه الان دم دستت بودم با ای سوالام چه بلایی سرم میاوردی؟
13_با اسم سه تا از دخترای انار چت یه جمله بساز؟

سیما چرا اذیت میکنی؟
بزرگترین دغدغه من فعلا درس خوندنه
مثل ادم از تو اتاق بیرونش میکنم درم میبندم
روز تولد دویت دارم بهترین دوستم کنارم باشه
یا از خونه میرم بیرون یا اهنگ گوش میدم
خواهرمو دوست دارم باهاش زیاد دعوا کردم کتک کاری نکردیم
میخوام دو تا بچه داشته باشم یکی دختر اسمش فاطیما یکی پسر اسمش هر چی خانومم بگه
یه بار پیشهاد داشتم روشو زمین ننداختم گناه داشت
خواننده مورد علاقم اول معین بعد امید
ساز مورد علاقم ویولون
شاید خنده دار باشه ولی من با موزیک خاطره ندارم
منظورت از سبک چیه؟
استقلال-منچستر یونایتد
یه نگاهی بهت میکردم که از صدتا مشت بدتر باشه
نورا به همراه نسیم به خانه نهال رفتند

سیستم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

با شنیدن اسامی زیر اولین کلمه ای که به ذهنت خطور میکنه رو بگو؟؟؟؟

نورا:
بردیا:
نسیم:
روحی:
حامی:
احمد رضا:
گوست:
دریا:
دخترو خوب:
سیما:

نورا:باحال
بردیا:خنک
نسیم:ابجی دوست داشتنی
روحی:به به عجب معلمی بود
حامی:رفیق خودا
احمدرضا:زیرک
گوست:بچه پر رو
دریا:تا حالا هم صحبت نشدیم شرمنده
دختر خوب:پسره
سیما:ای چه چیز منفعت طلبیه

ایلیا یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:50

1اگه ی نفر بهت اعتماد کنه در چه شرایطی حاضری نامردی کنی؟
2چه رنگی دوست داری؟
3 بهترین غذایی که خوردی چی بوده کجا بوده با کی بوده؟
4کبوتراتو بیشتر دوست داری یا کفتراتو؟
5 شاید خانمت اسم فاطیما رو دوست نداشته باشه چکار می کنی؟
6چه ماشینی دوست داری؟
7 واسه ی چی از سربازی معاف شدی؟
8وقتی گوشت شکست چقد درد داشت؟چقد خوشحال شدی؟
9اون ارزویی که تو وبلاگ اوار چینه ها گفته بودی که فقط خودت میدونیو..... چیه؟
10چقد به مارک لباست اهمیت می دی؟
11تو دانشگاه چقد مسخره ی دخترا می کنی؟
12 چقد به احساسات دیگران اهمیت میدی؟
شرمنده الان حضور ذهن ندارم دیگه سوالی یادم نمیاد

من این اخلاقو ندارم به کسی که بهم اعتماد کرده نامردی کردم تا حالا که سعی خودمو کردم.
رنگ آبــــــــــــــــی
بهترین غذایی که خوردم کوبیده بوده تو رستوران سنتی خیام با یکی از دوستام
کفترامو بیشتر دوست دارم البته یکی کبوترم هست که خیلی دوسش دارم
اگر خانومم دوست نداشته باشه مشکلی نداره میگردیم اسم بهتر پیدا میکنیم
ماشینی مد نظرم نیست ولی BMW حرف نداره
قانون سه برادری باعث معافی من شد
گوشت وقتی میشکنه درد نداره تا زمانی که روشو نبندیم در نداره ولی وقتی که بستیم دیگه نگو خیلی خوشحال بودم همین شاید باعث شد بیشتر تحمل
شرمنده نمیگم این خودم موندم که هنوز این ارزو رو دارم یا نه
من به مارک لباس و شلوار اهمیت نمیدم
تو دانشگاه دیگه هر چی در توانم باشه میزارم تا کسی از دستم در نره
هر کسی احساساتی داره برا همین باید به احساسات دیگران احترام گذاشت من در حد توانم احترم میزارم
تو ازادی هر سوالی داشتی در خدمتیم

نسیم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:54

ماتااومدیم افتخاربدیم سوال بپرسیم همه سوالاتوپرسیدن.ی سوال یادم اومد

باکفترات درددلم مینی؟

من کفترامو خیلی دوست دارم ولی هنوز نشده درد دل کنم

هانیه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام ببخشید اگه ناراحتت کردم
من شنیدم که با خواهرت دوقولویین!!!!
چه احساسی داری ؟؟؟؟؟من که همیشه دوست داشتم یه قل داشته باشم
هیچکس بابت اینکه کفتربازی ناراحت نیستو هی سرت قر نمیزنه؟؟؟

سلام کی ناراحتم کردی خودم نمی دونم؟
همه دوقولو هارو به یه چشم دیگه نگاه میکنن حس خوبی دوقولو بودن
نه کسی ناراحت نیست از کفتر بازیم تازه بعضی وقتا که نیستم بابام کفتر داری میکنه

کبوتر دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

چند تا کفتر داری ؟اسمم واسشون انتخاب کردی؟

20تایی کفتر دارم نه براشون اسم نزاشتم

معصومه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

تصور کن یه روز برفی با حامی دارین تو دانشگاه قدم میزنین یهو حامی جوگیر میشه میخواد بپره پاش سرمیخوره وسط جمعیت میخوره زمین تو به عنوان ی دوست اولین عکس العملت چیه؟؟؟اول تصورش کن...
وقتی خیلی عصبانی بشی چیکار میکنی؟
قیمت گرون ترین کفترت چقده؟
سیستم اسم منو نگفت اگه منو یادته بگو اولین چیزی به ذهنت میاد..باحال:

اول دل سیر بهش می خندم بعد دستشو میگیرم بلندش میکنم
صدامو می برم بالا
یک دونش 100هزار تومن
باحال که اسمش همراشه

هانیه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:58 http://www.haninoosh.blogfa.com

خوب حالا که یادت نیس بهتــــــــــر
اگه یه روز پول زیادی گیرت بیاد چیکار میکنی؟؟
بهترین شغلی که دوس داری چیه؟
چرا به وب من دیگه سر نمیزنی؟
اگه یه روز از خواب پاشی و ببینی گربه همه کفتراتو خورده چیکار میکنی؟

حالا شاید بعدا یادم اومد بد میشه که
من خیلی این فکرارو میکنم که اگر یه روزی پول زیادی گیرم بیاد اول بین خواهر برادرام تقسیم میکنم بعد میرم سراغ کارای خودم
بهترین شغلی که دوست داشتم نظامی بود اما به دلایلی دلسرد شدم
معذرت میخوام چنذ وقت دسم بند بود حتما سر میزنم
وای نگو گفتنشم بده خدانکنه اگر بشه تنها کاری که میکنم گربه رو از زندگی محروم میکنم

هانیه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

تو بزرگتری یا قلت؟؟؟چه مدت؟؟

هانیه من حدودا 5 دقیقه بزرگترم

سوسن چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

اسم قلت چیه؟شبیه هم هستین؟

نه نیستیم

سیستم چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:42

غذای مورد علاقت چیه؟؟؟؟

غذای مورد علاقم ماکارانی

نورا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:07

معصومه خانم با حال صفت منه دیگه واسه ی تو که نمیشه

معصومه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:13

نورا جون قربونت بشا من کی گفتا صفت من باحاله من اسمم باحال بود!!!!

سیستم3 جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46

کلماتی رو که می گم اولین چیزی که یادت میاد بنویس
1.مادر
2.پدر
3.خانواده
4.کفتر
5.کشتی
6.فوتبال
7.انار چت
8.حامی
9.اینترنت
10. عشق
11.پرسپلیس
12.بارسلونا
13.قلت
14.زن
15.تختی
16.دانشگاه
17.وکیل

مادر=مهربان
پدر=کوه رنج
خانواده=سرپناه
کفتر=دوست من
کشتی=عشق من
فوتبال=سرگرمی
انارچت=بدبختی
حامی=مثل داداشم
اینترنت=بدبختی
عشق=هنوز برا من زوده
پرسپلیس=دوستش ندارم
بارسلونا=نمونه یک خانوداه
قلم=خوبه
زن=یکی از اون فرشتاش نسیب ما بشه انشاالله
تختی=فتوت
دانشگاه=میان ترم از همه بدتر پایان ترم
وکیل=خدایا میشه؟؟؟

نسیم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

نظرت در مورد عشق قبل از ازدواج چیه؟منظورم اینه با مخاطب خاصت ازدواج کنی

اگر از همن اولی که میخوان با هم دوست بشن هدفشون زندگی با هم باشه میشه یه کاریش کرد ولی بعدا اگه عاشق شد همش الکیه و عمری نمیکنه در کل قبول ندارم

فازی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:06

ســــــــــــلام لقا ادوین شما با حامی چی کاره این؟

ما هیچ نسبتی نداریم ولی داداشمه

حـامــــی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:37

چاکریم ادوین

ما بیشتر

فازی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:07

ادوین این قضیه کفترا چیه؟

قضیه ای نداره من چند تا کفتر دارم خیلی دوسشوم دارم

فازی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

خب براشون اسم گذاشتی؟اسمشون چیه؟

برا کی برا چی از چی حرف میزنی؟

فازی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:49

برا کفترات

نه

فازی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:48 http://MANOTOFFM.BLOGFA.COM

سلام اون بالا که نوشته صندلی داغ ادوین ولی نویسنده حامی است از دست این پسر

سخت نگیر

فازی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

اه اه اه خیلی زرنگی ببخشیدا

همکلاسی های دانشگاه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:31

سلام اقای رضایی
1چرا اول ترم موهات بلند بود بعد کوتاه شد؟نکنه مسخره ات کردن؟
2چرا شلوار پارچه ای می پوشی نظرت در مورد شلوار لی چیه؟
3ی دونه دختر ی دونه پسر از بچه های کلاس:
باحالترین؟مغرور ترین؟لوس ترین؟بهترین؟مهربون ترین؟با معرفترین؟از خود راضی ترین؟
4به نظرت ملاک ی همسر خوب چیه؟
5و نظرت در مورد دانیال صالحی چیه؟

1 اول از همه خاک تو سر اونی که بخواد به خاطر موی بلند کسیو مسخره کنه بعد از اون من اصلا کاری به کسی ندارم که کسی از تیپ من خوشش بیاد یا نه من اولی که شلوار مجلسی پوشیدم پارچه ای بوده اونم مهدی علی خیاط دوخته تا الان در مورد شلوار لی نظر خاصی ندارم شاید یه روزی پام کردم نه اسم دختر می برم نه پسر همسر خوبه به موقش دانیال صالحی عشق منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد