.........................

مے دانَــ ــــ ـ ـــ ـم . . . ڪــار دارے ، ، ، سَـــرَت
شُلــــوغ اســــــت


فَقَــــط لَحــــظِــــﮧ اے بـﮧ ذِهنَــــت خُطــور ڪُـنَــد
، ڪِـﮧ یڪــ جــایـــے


ڪَســـے . . . وَقــتِ خــوابَـــش ، ، ، بَـــراےِ تـــ ــ
ــ ــو اشڪ مے ریـــــــزَد


. . . ڪــافیســـــت .

ایــטּ روزهــ ـ ـا دُنیـــا ، دنیـــاےِ بــے
قَـــــراریهـــاستـــ ..


 

نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:56

خوب چرا اشک میریزی؟

هیییییییییییییی چ کنممممم عشقم

نسیم پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:44 http://www.avarr.blogfa.com

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه

افرین بر تو نسیم جون خودمون...ممنون از توجه تو دوست گلم

فازی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

قاصدک جون من هر روز میام تو وب از امروز نظر میدم البته اگه تایید کنید تا تعداد کامنت ها زیاد شود

ممنون از لطفتون

فازی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:00

خواهش میــــــــــــکنم عزیزم کاری نمیکنم

فازی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:24

قاصدک جون اینقدر مطالب جالب از کجا میارین نــــــــــــــــــــاقلا

ببخشید فازی جان من حامیم متاسفانه قاصدک نیستن من جاشون جواب میدم
خواهر قاصدک اینقد با ذوق هستن که بهترینارو میذارن

فازی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:05

خوب موفق باشین حامی تو همه جا هستی

ممنون همچنین شما
حامی اینجا اونجا همه جا
از بس که فضولم فازی

فازی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

خب معلومه راز موفقیتت چیه در فضولی به ما هم بگو؟

نه دیگه این سکرته

فازی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:18 http://MANOTOFFM.BLOGFA.COM

شلام قاصدک خوبی به وبم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد