مخاطب خاص(هوس کردم)

هوس کرده ام  

که تو باشی من باشم هیچکس نباشد 

انگاه 

داغترین اغوشها را از تنت 

و شیرین ترین بوسه ها را از لبانت 

بیرون بکشم 

به تلافی تمام روزهایی که میخواهمت و نیستی ...

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:32

دارا کم کم برادرا میشناسا
ای من گذاشتا به مامانی میگا

مادرا خودیش میدونه

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:03

مهم نیست هوا گرم باشد یا سرد.....!
من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و
تــــــــــــــو
دهانـــــم را
با یک "بـــــــــــــوســــــــه" ببند....

خیلی زیبا بود سوگول وری نایس

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

سوگل رو اینجوری مینویسن حامی!
حالا من هی هیچی نمیگم میگم ایندفعه درست مینویسه!
میبینم نه بابا باز داری کار خودتو میکنی!
نکن این کارو داداش!باید دعوات کنم حتما؟!

اخ ببخشید سوگل سوگل
تمرین کنم سوگل رو درست بنویسم دفه دیگه تکرار نشه
خانم معلم درست شد حالا؟؟؟

سوگل سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

اره استاد،حالا درست شد!
همون باره اولت!!!!
دیگه تکرار نشه وگرنه باید ١٠٠ بار از روی سوگل بنویسی!
پس حواستو جمع کنا!!!!

خوبه واقعا معلم نشدیا
جو گرفتتا سوگل

فازی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:13

ســـــــــــــلام حامی جون تا یکی 2 هفته دیگه میام انار پیش کباب سرات باشه ادرست بگو . . . . . . . . . . .هه هه هه گولت زدم تا حالا تو زندگیت بیکار تر از من دیدی

مگه کجایی هسی؟؟؟
اره زیاد فازی

مسوتی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:12 http://www.masooti.blogfa.com

سلام دوماد گلم خوبی
ادرس وبلاگم رو لینک کن عوضش کردم

حتما پدرزن
پدر زن به اون وبلاگمون هم سر بزن خوشحال میشیم

نسیم چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:57 http://www.avarr.blogfa.com

یکی نیس بگه من مشکوک میزنم یا شما برادرم
مخاطب خاصت کیه ها؟ها؟ها؟

خب معلومه شما؟؟؟ خخخخ

فازی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:07

کرمانی

ماهم اناری خوشبختیم

فازی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:21

ممنون حالا خوب شد

فامیل دور جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:25 http://familedoor.blogfa.com

حامیو عینکات شسی عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ها معلومه خو شسته هسه
هی مادر

قاصدک شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:17

عالییییییییییییییییییییییییییی

ممنون خواهر

هانیه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://www.haninoosh.blogfa.com

حامی بد جـــــــــــــــــــــــــــــــور عاشقه!!

بابو ا بدجور یذره اوراتر(الان میگه دوباره اناری حرف زدید نمیفهمم اگه نفهمیدی بهتر)

آدرینا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:19

سلام نظرات سازنده رو بقیه دادن منم تأیید می کنم همین ؛راهتان روشن و شمشیرتان برنده

ممنون ادری جان

هانیه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:19 http://www.haninoosh.blogfa.com

نه دیگه اینقدشو میفهمم

خداروشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد