خدا...

میگـטּ : خــــــــــــــــــــבا

آבمایے رو ڪـﮧ خیلے בوست בاره زیاב امتحاטּ میڪنـﮧ !!

اینطور ڪـﮧ مـטּ حساب ڪرבم 

حس میڪنم خـבا " בیوونه ے " منـﮧ . . . !!!

نظرات 8 + ارسال نظر
سوگل شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

امیدوارم هممون از امتحانات الهی سربلند بیرون بیایم...

امـــــــــــــیـــــــــــــــــــنــــــــــ ...

ادوین شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:51

من که هنوز امتحانام شروع نشده

آدرینا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:21

پس بگو چرا این استادمون هر ترم منو می ندازه من همش باید امتحان بدم!نگو...‏!‏

ادری استادت که مرد نیست احتمالا مجرد هم که نیست؟؟؟

آدرینا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:57

اگه زن بود که تا حالا خودم درس پاس کرده بودم ؛درباره ی مجرد بودن هم من حلقه یا قلاده ای دست و گردنش ندیدم

پس مبارکه
بزنید دس قشنگرو به افتخار دوگله محفله ما

نسیم سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:23 http://avarr.blogfa.com

از من آزرده مشو
میروم از خانه ی تو
قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم
تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست
امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم …

نسیم سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:26 http://avarr.blogfa.com

ادرینا ترم دیگه با ی استاد زن بردار به قبولیش می ارزه

خواهر نسیم چکار به بچه مردم داری
دروغ میگه ادری همین مردیکه خوبه
بذار یه شیرینی بیفتیم

آدرینا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:39

باشه نسیم جون بذار این ترم نمره ازش بگیرم همین کارو می کنم؛حامی تو هم اگه شیرینی می خوای یه فکر به خودت بردار

اونم به وقتش ادری غصه نخور
کله بچه های نیمکت خالی دعوت خودمو خانومم

سوگل چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10

کی بیام شیرینی بخوریم حامی؟؟؟!
ادرس بده،تاریخ و زمانشم مشخص کن

چشم حتما
انشالا به وقتشهم ادرس میدم هم تاریخ
شما واسم دعا کنید بعد حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد