عشق تو هر جا که هست اونجا میشه بهشتت

گفتم دل ای، دل ای دل حالا چه وقت خوابه عشق اومده سراغت منتظر جوابه.دل گفت بذار بخوابم این یکیم سرابه عشقی که من شناختم فقط توی کتابه.میخوام که بگذرم از امواج باور عشق، اما می بینم از دور پل ها همه خرابه.دوست داشتن زیادی خودش یه جور عذابه،آری به دریای عشق تا می رسیم سرابه.گفتم دل ای،دل ای دل جوانیمون چی میشه؟ میون قوم عاشق نشونیمون چی میشه؟تو مهر باطل عشق نزن رو سرنوشتت،عشق تو هر جا که هست،اونجا میشه بهشتت.

دوست داشتن زیادی خودش یه جور عذابه

نظرات 4 + ارسال نظر
fatemeh دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:05 http://www.neshaniyedos.blogfa.com

اشک است ؛



اینکه هم چشم را پاک میکند و ] بعد از آن ، [ هم دل را ...


در این کویر خشک ، بارانم آرزوست ...


هانیه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:37 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام واقعا این تیکه آخری راسته

خیال کردی من حرف الکی میزنم؟
سلام

سوگل سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:40

اقرار مرا برپیشانیم حک کن، تا لابه لای این ثانیه های مندرس نامی از احساس نبرم!
من باختم به خود ،باختم به فرشته های آدم نما!
باختم به شهزاده های شهرقلبهای سنگی،!
و حال ک در گوشه اتاق تنهایی ام، حماقتهایم رامیشمارم، آرام آرام این جمله زاده میشود که:
"سنگ باش تا سنگسارنشوی"

ممنون قشنگ بود

سوگل سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:41

مگه میشه من حرف بزنم قشنگ نباشه؟!!!

افرین به تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد