تا با تو خندیدم...

تا با تو خندیدم اسبت رو زین کردی، با این من ساده تو بدترین کردی.گفتی که عاشق شو بگذار بتازم من هر جور دلم میخواد اونو بسازم من. یک لیخند،یک لبخند بود اشتباه من تنها گناه من.تا با تو خندیدم کج شد کلاه تو، شد غرق خودخواهی طرز نگاه تو.گفتی که عاشق شد بگذار بتازونم، در عین خودخواهی اونو بسوزونم.
تا با تو خندیدم،خود را خدا دیدی از نسل خاکی ها خود را جدا دیدی
یک لبخند،یک لبخند بود اشتباه من تنها گناه من
نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:03

لایک

معصومه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

قشنگ بود

ممنون معصوم خانم

سوگل چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:30

این اهنگ مهستی رو خیلی دوست دارم.
ایول....در ضمن بابته اهنگ هم مرســـــــــــــی.

خوشم میاد دست تو کاره ایول

آراد چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:52

اندوه که از حد بگذرد

جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مزمن !

دیگر مهم نیست..

بودن یا نبودن ؛

دوست داشتن یا نـداشتن ...

آنچه اهمیت دارد

کشداری رخوتناک از حسی است...

که دیگر تـو را به واکنش نمی‌کشاند!

در آن لحظه فقط در سکوت غـرق می شوی

و نگاه می‌کنی و نگاه و نـگــــــــــاه...

ممنونم ازت اراد جان قشنگ بود

هانیه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:05 http://www.haninoosh.blogfa.com

اصلا هم قشنگ نبود

تو ... نباش

رویا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:14

مـن یک مــَردم و آنگاه که مُردم،
باید سینه ام را بشکافی تا بفهمی چه رازهایی داشتم...
غمها و دردهایم را با خود به گور میبرم،
در مکتب ما یک مـــَرد با دَرد میمیرد...
با قلبی مَملو از راز...

روز مرد بر شما مبارک ادوین جان

ممنون رویا جان همچنین

سوگل جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09

ادوین میشه دقیقا منظورتو از کلمه "همچنین" که به رویا گفتی توضیح بدی؟!!!!

تبریک گفت منم گفتم همچنین چرا واسه چی نباید میگفتم؟؟

سوگل جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

اون روز مرد رو بهت تبریک گفته اخه!!!
نکنه اونم مرده که تو بهش گفتی همچنین و تبریک گفتی؟!!

ول تو هم گیر نده

آراد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:21

سوگل تمام مردها که فقط مرد نیستن گاهی موقع ها بعضی از زنها هم مردن

سخنی از خواهر عروس به افتخاریش

آراد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:36

بیا برو بشین درسات بخون نمی خواد اینجو پشت سیستم تند تند نظراتو ثبت بدی

دلا نمیخوا امرو جمعه بوده تعطیله

آراد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:47

هر کار دوس داری بکن به عنوان خواهر عروس ا ما گفتن بود

دست درد نکنه نازت بشا

سوگل جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:33

شما که هیچی حالیتون نی!
من حیرونم چی تو دانشگاه یاد شما میدن!
اصلا شما چطوری درس میخونین وقتی معنی یه جمله رو نمیفهمین!!!
خخخخخخخ

ببخشید خانم معلم ادبیات

هانیه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 http://www.haninoosh.blogfa.com

نسترن وزیری فر یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:42 http://greenqueen.mihanblog.com

قشنگ بود دوستم مررررسی

قابل شمارو نداره ممنون از نظراتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد