خسته از سیاهی شبم.....

تموم قصه های من رنگ تو رو گرفتن،رنگ سیاهی دل سنگ تو رو گرفتن.برای من چی مونده کلام عاشقانه،عروس خواب اوردن تو حجله شبانه.عشق اگه دیوونه بشه سینه هارو ویرون میکنه،عشق اگه دیوونه بشه خونه هارو داغون میکنه
بمون پیشم آی تو نرو وای تو نرو
خسته از سیاهی شبم داغ بوسه تو رو لبم

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگل جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:16 http://tapesh-sorkh.blogfa.com

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند
هر دلی را روزگاری,عشق ویران می‌کند

ناگهان می‌آید و در سینه می‌لرزد دلم
هرچه جز یاد تو را ,با خاک یکسان می‌کند

با من از این هم دلت بی‌اعتناتر خواست، باش!
موج را برخورد صخره کِی پشیمان می‌کند؟

مثل مادر، عاشق از روز ازل حسرت‌کِش است
هرکسی او را به زخمی تازه مهمان می‌کند

اشک می‌فهمد غم افتاده‌ای مثل مرا
چشم تو از این خیانت‌ها فراوان می‌کند

عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند
درد بی‌درمان‌شان را مرگ درمان می‌کند

like

marjan پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:39

اغوشی را دوست دارم که بوی بی کسی دهد نه بوی هر کسی

احسنت بارریییککککک...ممنون از توجه شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد