حـــرفای قاصدکـــــی....................................؟!......


نظرات 7 + ارسال نظر
رئیس دیونه ها سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

چونکه خیلی ادمای موفقو دوست دارم بهت پیشنهاد میکنم کتاب تکنولوژی فکر اثر دکتر ازمندیان روبخونی اگه تونستی فایل صوتیشو دانلود کن

راز چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43

دلم گرم خداوندیست،که بادستان من گندم براى یاکریم خانه میریزد!چه بخشنده خدای عاشقی دارم! که میخواند مراباآنکه میداند گنهکارم! دلم گرم است،میدانم بدون لطف اوتنهاى تنهایم...برایت من خدارا آرزودارم.

راز چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:45

هنگامی که در زندگی اوج میگیری، دوستانت می فهمند تو چه کسی بودی
اما هنگامی که در زندگی، به زمین می خوری، آنوقت تو میفهی دوستانت که بوده اند

راز چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46

درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو،آه مگو!

سپیده چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:59

سلام قاصدک خوفی میشه لینک کنی لینکت کردم

darhambarham3

مرسی عزیزم چشم...فقط ممنون میشم لینکتو درست برام بفرستی..موفق باشی...بازم بیا

سوگل پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 http://tapesh-sorkh.blogfa.com

اینجا زمین است
قیمت یک عشق تاعشقی دیگر
فقط یک قهرساده است!

فازی پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:06

farda rooze jahanye (i love u)ast. age ino gerefty manish ine ke yeki dooset dare. ino be 10 nafar befrest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe. NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE. saat 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe. baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid. age in matno pak koni shoma
moshkele rabetei ta 10 sal dige peyda khahid kar

اینو واسه من فرستاده بودن منم به ده نفر میفرستم روشونو زمین نندازم

ببخشیدا فازی جون مسخرس :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد