سلامتی دختری که...


سلامتی دختری که دورش پر پسر اسمی و پولداره ولی دلش گیر یه

نفره....

سلامتی دختری که خیلی کسا می خوان باهاش باشن اما اون یه نفر رو

می خواد....

  سلامتی دختری که هیچ انتظاری ازت نداره...


سلامتی دختری که تمام زندگیشی


نظرات 6 + ارسال نظر
Lidoma جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:21 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

راز جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:41

کاش ذر گفتن سلامتی ها عمل هم بود/حیف

هزارو یکشب جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:26

از این جور دخترا مگه پیدا میشن هنوز؟؟!!!!!!

یجوری حرف میزنید انگار پسرا معصوم و با معرفت افریده شدن...زمونه گرگ شده

سوگل جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 http://tapesh-sorkh.blogfa.com

سلامتی قاصدک که من اینقد اینجو وریش نظر میلاو ولی دریغ از یتو کامنتی که اون تو وبلاگ ما بِلِه!!

وای سوگل جان من خیلی شرمندتم...ببخشید..هیچکس مث من بی مرفت نیس..ببخشید...العان رفتم تو سایتت...بوس ابجی گل من

رئیس دیونه ها جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

به سلامتی خودم وخودت

اوه

رئیس دیونه ها جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:12

اوه هم داشت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد