ﺑﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻩ....ﺍﺯ ﺗﻮ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ!

ﺗﻮ
ﺁﺭﯼ ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻡ
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﮕﺬﺍﺭﯼ ﺁﺏ ﺗﻮﯼ ﺩﻝ ﻋﺸﻘﺖ
ﺗﮑﺎﻥ ﺑﺨﻮﺭﺩ
ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﭼﮏ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﺍﺵ
ﺩﺭﺣﻀﻮﺭ ﻫﻢ ﺟﻨﺴﺎﻧﺶ ﭼﻨﺎﻥ ﻫﻮﺍﯾﺶ ﺭﺍ
ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﻗﺮﺹ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺑﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻩ....
ﻣﻦ ﺟﺎﯼ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺍﺕ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ!.......... 

نظرات 10 + ارسال نظر
reza یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:39 http://bux.tirage24.com/?r=801396412

سلام دوست عزیز
آیا تا به حال به کسب در آمد در اینترنت اندیشه کرده اید ؟
سایت باکس 24 مناسب برای فعالیت در اینترنت و دریافت پول به حد قابل قبولی میباشد ..این سایت تا به حال بیش از 100 میلیون تومان واریز به حساب کاربران داشته است بری ثبت نام از لینک زیر اقدام نمائید :
http://bux.tirage24.com/?r=801396412

با تشکر

cloob یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:53 http://cloob-chat.com

سلام
وبلاگت عالیه عزیزم ..خسته نباشی خیلی خوشحال میشم به چت روم من سر بزنی بی صبرانه منتظر حضورتم عزیزم
www.Cloob-Chat.com

رئیس دیونه ها یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:35

خواهش میکنم
منم از شما ممنونم :))
♥♥(✿◠‿◠)ⓟⓐ___ⓝ___ⓘⓩ(✿◠‿◠)

راز یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:51

خوشحال کننده ترین جمله ای که میتونی به دوستانت بگی چیه....؟

بچها بالاخره لنز گرفتممممممممممممممم..هوووررااااا...توی ی جشنواره بزرگ عکاسی قبول شدممممممممم :)))
خدایا هیچی ازت کم نمیاد...قربونت برم
راز میخای شماره حساب بدم دوسامو خوشال کنی؟
:))

راز یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:54

همین که قاصدکی را فوت کنی تا عطر نفسهایت را با خود بیاورد برای دلم کافیست/

سوگل یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:30 http://tapesh-sorkh.blogfa.com

خدایا به جهنمت احتیاجی نیست...!
ما ادمها همدیگر را بهتر میسوزانیم..!

پرفکت

راز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:59

قاصدک جدی گفتی یا برا خوشحالی دوستات گفتی
ممنون شماره حساب نمیخادخوشحالی با یه دوستت دارم هم به دوستت میشه پول که ارزش نداره
گفتم که از مخاطبانت بپرسی/
شایدم بذاریش وب

من جدی گفتم..دوستام ب شدت دنبال علاقه های من هستن..ی جایی رتبه اوردم یا به هرحال موفقیتی کسب کردم اونا از من خوشحال تر میشن..ممنون از پیشنهادت و توجهت ب ما

راز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00

رئیس بازم قاط زدی/خودت خودتو تحویل بگیر/هههههههههه

هزارو یکشب دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:43

وقتی من آن مشترک مورد نظر نیستم، چه فرقی می کند که در دسترس باشم یا نه.....

لایک

رئیس دیونه ها چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47

راز تشکر کرد منم ازش تشکر کردم اشکالی داره بروجک ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد