همه چیز ارزان است.......


همه چیز ارزان است

چه کسی می گوید:

که گرانی شده است؟ دوره ارزانی است!

دل ربودن ارزان، دل شکستن ارزان!

دوستی ارزان است! دشمنی ها ارزان، چه شرافت ارزان!

تن عریان ارزان، آبرو قیمت یک تکهِ نان،

و دروغ از همه چیز ارزان تر!

نظرات 11 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 http://Titbit.Blogsky.Com

شعر از خودته؟
عالى بود.. به منم سر بزن قاصدک خانوم.
افتخار بده..

نه متاسفانه دوست عزیز...چشم حتما..ممنون از حضورتون

دانشجو پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 http://paskoucheha.blogsky.com/

شعر از خودتونه؟

نه متاسفانه دوست عزیز

راز پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:07

درامتداد حادثه،خسته به بن بست رسیدم/بذارجونم برات بگه،که چی دیدم چی ندیدم
این قصه وترانه نیست،کابوس کودکانه نیست/رنگ وریای آدما،حقیقته افسانه نیست
پوشالیه وجودشون،حقیقت دروغشون/حتی خدام گول میخوره،ازظاهرسجودشون
واژه عشق وعاطفه،نقش تو قصه ها شده/شکستن دل رفیق،دفع قضا بلا شده
دروغ دیگه یه عادته،برادری حکایته/افتاده رو لگد زدن اینم،یه جور شهامته
نه دیگه زنها ظریفند،نه تو مردامون غروره/نه دیگه دلی صبوره،تو شبای بی ستاره
حالا اینجا تـــــــه بن بست،همه چی رنگ سرابه/حرف عاشقانه گفتن توی دفترو کتابه

بنیامین پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 http://tapesh-sorkh.blogfa.com

وقتی باختم. "مسیر" را یافتم! در بزرگراه زندگی، همواره "راهت" "راحت" نخواهد بود. هر"چاله ای" "چاره ای" به من آموخت. دوباره فکر کن فرصت ها "دوبار" نمیشوند."برای جلوگیری از "پس رفت" پس، باید "رفت"..

رها پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

ابانی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:35

بسیار زیبا و بجا/کاش اینجور نبود

رئیس دیونه ها پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:51

اینم ادامه این شعر زیبا
قیمت عشق چقدر کم شده است

کمتر از آب روان

و چه تخفیف بزرگی خورده است،

قیت هر انسان

رئیس دیونه ها پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:51

چه کسی میگوید من وتو مانوشیم

با من اکنون چه نشستنها، خاموشیها
با تو اکنون چه فراموشیهاست .
چه کسی می خواهد
من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد !
من اگر ما نشوم، تنهایم
تو اگر ما نشوی،- خویشتنی
از کجا که من و تو شور یکپارچگی را در شرق باز بر پا نکنیم؟
از کجا که من و تو مشت رسوایان را وا نکنیم؟ .
من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه بر می خیزند
من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد ؟
چه کسی با دشمن بستیزد ؟
چه کسی پنجه در پنجه هر دشمن آویزد
دشتها نام تو را می گویند .
کوهها شعر مرا می خوانند .
کوه باید شد و ماند،
رود باید شد و رفت،
دشت باید شد و خواند .
در من این جلوه اندوه ز چیست ؟
در تو این قصه پرهیز - که چه ؟
در من این شعله عصیان نیاز،
در تو دمسردی پاییز - که چه ؟
حرف را باید زد !
درد را باید گفت !
سخن از مهر من و جور تو نیست .
سخن از
متلاشی شدن دوستی است ،
و عبث بودن پندار سرور آور مهر
...
سینه ام آینه ای ست،
با غباری از غم .
تو به لبخندی از این آینه بزدای غبار .
...
من چه می گویم،آه ...
با تو اکنون چه فراموشیها؛
با من اکنون چه نشستنها، خاموشیهاست .
تو مپندار که خاموشی من،
هست برهان فراموشی من .
من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی خیزند

راز پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

شعر زیبای حمید مصدق که اقای حبیب محبیان خیلی زیبا اجراش کرده/روح مصدق شاد ویادش گرامی

رئیس دیونه ها جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

افرین راز
آی لاویو

مهددخت شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 http://http://jadehyroyai.blogfa.com/

از این نردبون نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬گوش میدی چی میگم؟!! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬الو! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بسه دیگه! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬آره؟ اینطوریه؟ اصلا برو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬هنوز کله شق هستی... نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬من دیگه باهات کاری ندارم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ای بابا! گوش کن عزیزم نرو!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬میشه لطفا گوش کنی؟!!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬اشتباه میکنی اگه بری
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ببین، دیگه بهت نمیگما! نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ عجب! خواهش میکنم!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بیخیال نمیشی؟؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬فرصت آخره، نرو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
حالا که به حرفم گوش نکردی باید یه سر به من بزنی
کم تر از4 تا نظرم ندیا ....
X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد