بهترین حس ...

وقتـــ ـــی سرتـــــ رو روی شــ ــونه هــ ــای کســ ــی

 کــ ه دوستــ ــش داریـــــــ  میــ ــذاری

بزرگتــ ــرین آرامـــ ــش دنیــ ــارو تو خودتــــ  احســ ـــاس میکنــ ــی ...

و وقتـــ ـــی کســ ـــی کـــ ه دوستتــــــ داره

سرشــــ رو روی شونـــ ه هاتـــ بـــ ـــذاره

احساســــ  میکنــ ــــی قویـــ تریــ ـــن موجـــــودجهــ ـــان هستـــ ــی ...

نظرات 8 + ارسال نظر
آدرینا سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:23

با حرفت موافقم؛فقط یه چیز این برادر درست تو عکس نیفتاده چرا؟به خاطر خودم نگفتم به خاطر برادر گفتم باور کن!‏

ادری اون برادر فقط حسش رو میخواست گرفته
تو هم چکارت به پسره مردم هان هان؟؟؟

سوگل چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:11

به جای شانه هایت بالش خودم را ترجیح میدهم!
شانه هایت مثل بالش مسافرخانه ها می ماند...!
خوب میدانم سرهای زیادی مهمان بودند..!.

آدرینا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

حامی من که گفتم به چشم برادری!اصلا تقصیر تویه عکس برادر نامحرم می ذاری اینجا؛یا اصلا عکس نذار یا اگه گذاشتی برادرا رو کامل بذار؛

جشم ادری
معلومه برادرارو خیلی دوس داریا

آدرینا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

من دی نظر نمی دم جاش می رم درس می خونم؛برادرا به جهنم که عکسشون کامل نباشه ؛اصلا به من چه؟

نه دیگه ادری جوش نیا
اینسری عکس برادرارو بزرگ میذارم غصه خوردی؟؟؟
اگه به تو چه نباشه به کی چه باشه؟

نسترن وزیری فر چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:56 http://greenqueen.mihanblog.com

واااااای خیلی خیلی خیلی خوشمل بووود دوستم..

ممنون دوســـــــــتـــووووووووو

هانیه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://www.haninoosh.blogfa.com

آخـــــــــــی
خوب بود

ممنون هانی جان

ادوین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

وقتی سرت رو شونمه درد بلات تو جونمه

عالی بود داداش

[ بدون نام ] جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:02

گذارچشمانم...یک دل ســـیر تماشایت کنند...
..
..بگذار دستانم ...گرمای تــنت را ,احساس کنند...
..
..بگذار با دو پای خستــه ,از سر کوی تـــو, همیشه گـــذر کنند...
...
..بگذار بوی تـــنت را ,با تمام وجـــودم,,استشمام کنم...
...
...و بگذار که قلبـــــــــم به خاطر وجــــودت ...
...
....بــــــتــــپد....
ودیگرهیچ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد