سکوت...تنهایی............


دیگـ ـه نـ ـه بحـــ ـ ـث میکـ ـ ـنم

نـ ـه تــ ـوضیـــ ـح میخـ ـوام


نـ ـه دنبـ ـ ـال دلیـــــ ـل میگـ ـ ـردم


فقـ ـط میبـــ ـینم....


سکـــــ ـوت میکـ ـ ـنم...


و فاصــــــــ ـله میگیـ ـرم.........

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:45

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.

سوگل جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

التماس مال دیروز بود...مال وقتی که ساده بودم!
امروز میخواهی بروی؟؟؟
هیس....فقط خداحافظ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد