دنـیـای پِسَـــرا پُرِ از غُصه هایِ یواشَکی ...


دنـیـــای پـسـرا

پـُر از پـیـراهـن و شـلـوار

پـُر از کـتـونـی و کـالـج و ادکلن

پـُر از قـرار بـا رفـیـقـاشـون

تـلـفـنـهـای 1 دیـقـه ای بـا مـوضـوع چـی کـاره ای داداش بـریـم بـچـرخـیـم؟!؟!

... سـیـگـار کـشـیـدن هـای نـصـف شـب جـلـوی پـنـجـره ی اتـاق

یـه یـادگـاری . . .

حـرفـی در کـار نـیـسـت قـولـی وجـود نـداره هـمـه تـو دل خـودش مـیـمـونـه . . .

آهـنـگ گـوش دادنـای نـصـف شـب تـو اتـوبـانـا . . .

دوش گـرفـتـن هـای 5 دیـقـه ای

1000 بـار ایـن جـمـلـه رو تـکرار کـردن : بـه مـا نـمـیـخـوری آخـه . . .

کـلـمـه هـای رمـزی کـه فـقـط خـودشـون مـعـنـیـشـو مـیـدونـن

رازایـی کـه فـقـط خـودشـون ازشـون خـبـر دارن

گـپـای 4 - 5 نـفـره دورِ مـیـز بـا نـسـکـافـه یـا رو یـه تـخـت بـا قـلـیـون ، مـسخره کردن

همدیگه به شـوخـی . . . گـاهـی بـحـث هـای جـدی دربـاره ی آیـنـده و کـار

دنـیـای پِسَـــرا پُرِ از غُصه هایِ یواشَکی ...

نظرات 12 + ارسال نظر
همیار بلاگ اسکای دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز

ما سعی کردیم امکانات نسخه جدید بلاگ اسکای رو برای استفاده همه کاربرای عزیز بلاگ اسکای آموزش بدیم تا همه بتونن از این امکانات و ابزارهای جدید بهره ببرند.
اگه شما هم مایل بودید تا از این ابزارها استفاده کنید، می تونید روی ما حساب کنید.

هزارو یکشب دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

سلام
چی بگم از این دنیا. کاش خود کشی گناه نبوود

o_O
توروخدا نــــــــــه..این چ حرفیه دِهِع

خرید اینترنتی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

راز دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:20

دَســــتــــ هــــایــَـــم خــالـــی اَنـــد …
جـایِ خــالــی دَســــتـِـــ تــو را هــــیـــــچ کــَــســ
بــَــرایــَــم پــُــرنــمـــی کــــنــد …
راســــتــــ مــــی گـــُـفــتــــ شـــــامــــلو:
” دَســـــتـــِـــ خـالـی را بـایــَـــد بــَـــر ســَـر کــــوبــیـــد ”

راز دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

.
.
.
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .
.
.
.

رئیس دیونه ها دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:53

به ترتیب متن جواب میدم البته واسه خودم نه کسی دیگه
1_ تا حدودی درسته
2_ اصلا هیچکدام استفاده نمیکنم
3_ هم خدایش رفیقی ندارم که قرار باهاش بذارم
4_ هم به هیچ وجه،چون تنهایی رو دوست دارم
5_ سیگار میکشم نه جلوی پنجره اونم واسه یادگاری نیست واسه ارامش وخوابیدن
6_حرف هست نه به هرکس،قول هم میدم تا حدودی بشرط قید حیات،
7_اهنگ گوش میدم ولی فقط زمان رانندگی،اتوبان هم که نداریم تو همین جاده بندری بیشتر انجام میدم
8_خیلی کم حموم میرم ولی وقتی رفتم تا نیم ساعت طول میکشه
9_اصلا این حرف رو تا حالا نزدم واقعیتش بلد نبودم
10_ تا حدودی قبلا با یکی انجام میدادیم تو جمع
11_دقیقا این رو موافقم
12_نه خیلی کم پیش اومده اهلش نیستم
13_تا حدودی شده
اینم از دنیای من تا حدودی البته

من دنیای کلی پسرارو نوشتم..حالا هرکی توی 2یا3مورد تا این نوشته فرق میکنه..ما دنبال نظر شخصی نبودیم دادا..کلی نوشتم که از حقوق تنهایی پسرا هم دفاع کنم یجورایی..ممنون از توجهتون

vampire دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:49 http://mrplove.blogfa.com

slm dada mrc fadat harfe dlam bud

من ابجیتم....هرچند خودم به زنو مرد تیکه میندازم "دادا" و اینا...ممنون از توجهت دوست عزیز..بازم بیا

سوگل دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

من گمان میکردم..دوستی همچو سروی سرسبز...چهارفصلش همه اراستگیست..
من چه میدانستم...دل هر کس دل نیست..!

مصوم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:13

هزارو یکشب گناه نبود چی میشد مثلا تو خودکشی میکردی؟؟؟؟؟؟
جالب بود قاصدک جون

فداتشم..ممنون از توجهت

رئیس دیونه ها چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

میدونم نظر شخصی نخواستین من همینجوری گفتم اینجوری جواب بدم حالا تو چه فازی بودم خدا میدونه
:))))))
ولی همشو واقعیت گفتم

آفرین

راز پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09

چه پسر خوبیه رئیس/خخخخخخخخ/گوگولی مگولی

رئیس دیونه ها پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:23

راز اشق ماشق نشی گرفتار میشی :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد