فاجعــــه یعنى…


فاجعــــه یعنى… آنقدر در تو غــرق شـــده ام
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــق یعنى همین…


نظرات 3 + ارسال نظر
راز دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:40

گفت :فرق رویا با آرزو چیست ؟
گفتم :آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی !
گفت من رویا هستم یا آرزو ؟
گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است !

رئیس دیونه ها دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:02

می پوشانم


دلتـنگی ام را


با بستری از کلمات


اما باز کسی در دلم


" تــــــو "


را صــدا می زنـــد

گوگولی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:36

عجبــــ وفـــایـــی دآرد این دلتنگــــی…!
تنهـــــاش که میـــذآریـــی میــری تو جمـــع و کلّی میگـــی و میخنــــدی…
بعد کـــه از همه جـــدآ شدی از کـُنـــج تآریکـــی میآد بیرون
می ایستـــه بغـــل دستــتــــ …
دســتـــ گرمشـــو میذاره رو شونتــــ
بر میگـــرده در گوشــتـــ میگـــه:
خـــوبــی رفیـــق؟؟!!
بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ …

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد