خیال کنم: هنوز دوستم داری


و من هنوز عاشقم



آنقدر که می توانم



هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد



از اول تا آخر بی وفایی


هایت رابشمارم و دست آخر همه را فراموش کنم


آنقدر که می توانم اسمت را روی تمام آبهای


دنیا بنویسم



و باز هم جا کم بیاورم



آنقدر که می توانم



شب ها طوری به یادت گریه کنم که



خدا جایم را با آسمان عوض کند!



و من هنوز عاشقم



آنقدر که میتوانم چشم هایم را ببندم



و خیال کنم: هنوز دوستم داری!



نظرات 4 + ارسال نظر
ابانی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

چـه رســم تلخــی سـت
تــــو ، بــی خـــبـر از مــن
و
تمـــام مـن ، درگـــیر تــو

ابانی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:14

دلم تنگ می شود گاهی برای
یک «دوستت دارم» ساده
دو «فنجان قهوه ی داغ»
سه «روز» تعطیلی در زمستان
چهار «خنده ی بلند»
و پنج « انگشت » دوست داشتنی !

نفس شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:21 http://kimia-nafas.blogfa.com/

مینویسم روزگارم بد نیست

اما تو بخوان

روزگارم این نیست...

-------- آپم دوست عزیز

گوگولی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

اگر دلت گرفت...

سکوت کن...

این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد