دختر که باشی…

دختر که باشی…

هزاربارهم که بگوید: دوستت دارم...

بازهم خاهی پرسید: دوستم داری؟؟

وته دلت همیشه خواهد لرزید (!)

دخترکه باشی…

نگرانه زیباترهایی میشوی که شاید عاشقش شوند!!!!

هروقت که عشقت صدایت میکند: …خوشگلم….

خداراشکرمیکنی که درنگاه او زیبایی...

دست خودت نیست ….

دخترکه باشی…

همه ی دیوانگی های عالم را بلــــــــــــــــــــــــــدی ........






نظرات 1 + ارسال نظر
راز چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:52

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟
گوش گوش دوتا گوش ، یه دست باز یه آغوش بیا بگیر قلبمو ، یادم تورا فراموش
چوب چوب یه گردن ، جایی نری تو بی من! دق می کنم میمیرم ، اگه دور بشی از من
دست دست دوتا پا ، یاد تو مونده اینجا یادت میاد که گفتی ، بی تو نمیرم هیچ جا
من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق…

آیکون شق شق دست زدن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد