دلم گرفته.........


دلم گرفته ...

دلم گرفته است به عشق به ثانیه های تنهایی ...
 

به آغوشی که سرد است ...
 

دلم گرفته است به دستانی که تو بر گونهایم نمیکشی ...
 

به بوسه هایی که دیگر طعمش را به زور به یاد می آورم ...




نظرات 4 + ارسال نظر
ابانی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:06

هر روز ؛
از نیمکت های خالی پارک؛
طوری که انگار کسی؛
در نیمکت های آخر؛
انتظارم را می کشد؛
به آن جا میرسم؛
باید وانمود کنم که ؛
باز هم دیر رسیده ام

نفس شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:22 http://kimia-nafas.blogfa.com/

عشق منم تازگی ها ازین حرفا میزنی ، یعنی چی ؟؟؟؟

مصوم دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

خیلی زیبا بود...

مصوم دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:06

دلتنگی بد نیست!


یادگــــــــــاری است از آنانی که داریم و
دورند..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد