دلتنگی ...

یه روزایی ... 

یه شبایی ... 

به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری 

گوشیتو برمیداری شمارشو بگیری 

اما میدونی بی فایدس 

اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای 

میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خال بیجواب 

اشکات سرازیر شدن 

بعد با خودت فقط یه جمله میگی 

اون همه دوست داشتن 

اخرش چرا اینطوری شد ...؟  

 

مادر مرا ببخش درد بدنم بهانه بود ! 

کسی رهایم کرده بود ... 

که صدای بلند گریه ام 

اشک هایت را دراورد ... !!!

خدایا

خدایا !!!!!!!!!!!! 

یا خیلی برگردون عقب ... 

یا خیلی بزن حلو ... 

اینجای زندگیم خیلی دلم گرفته !!!

عـــــیــــدتـــــون مـــــــبـــــارک

سیب شود رویتان سرخ و سفید و قشنگ.سبز شود جانتان،سبز و بلند و کمند.سیر شود کامتان،از کرم کردگار.سکه شود کارتان،روزیتان برقرار.ماهی عمرت بود،پر حرکت پر تلاش.غم بشود سنجدی،رخت ببند یواش.پر زحلاوت شود،چون سمنو زندگی.غرق سعادت شود،شیوه این بندگی. 

(سال نو رو به همه دوستای گل و نازنینم تبریک میگم انشالله همیشه موفق و سر بلند باشید)

چه حسه قشنگیه

  

چه حسه قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی ... 

یکی که بهش اعتماد داری ... بهت اعتماد داره ... 

از دلتنگی هات براش میگی ... 

اروم میشه ... اروم میشی ... 

حسی که هیچوقت به تنفر تبدیل نمیشه ... 

این حس مثل قطره های باران پاکه ...!!! 

چرا خدایا ...

همیشه برایم سوال است 

اگر قرار بود روزی او را از دست بدهم 

چرا خدا خواست که ... 

دوستش داشته باشم ؟؟؟؟؟؟

دیروز من

گفت این کیه؟؟؟ 

                گفتم منم 

گفتم تو که اینجایی؟!؟! 

                 گفتم دیروز منه 

گفت بس نگو منم    بگو من بودم 

اره راست میگفت  من دیروز کجا و من امروز کجا 

این من با ان من صد من توفیر دارد ... 

ای من شکستی تا این من, نیم من شد ...

عید مبارک ...

هر روزتان نوروز ...

من امروز تمام کسایی رو که تو سال 91 

ناراحتم کردن و اذیتم کردن و قلبم رو شکوندن

و ... رو بخشیدم


امیدوارم اگه منم ناخواسته یا خواسته کسی رو

ناراحت کردم و اذیت کردم و قلبی رو شکوندم

طرف مقابل هم منو ببخشه

اگه گذشت ادمو کوچیک میکرد خدای مهربونمون اینقد بزرگ نبود

پیشاپیش ساله نو مبارک

باخت زیبایی بود!


دَم از بازی حکم میزنی!

دَم از حکم دل میزنی!

پس به زبان “قمار” برایت میگویم!

قمار زندگی را به کسی باختم که “تک” “دل” را با “خشت” برید!

باخت  زیبایی بود!

یاد گرفتم به دل ، “دل” نبندم!

یاد گرفتم از روی “دل” حکم نکنم!

دل را باید بُــر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بــُری نکنند!

گاهی باید بغضت را بخوری....

گاهی باید بغضت را بخوری....

                                 اشکت را تف کنی که مبادا دل کسی بلرزد…


                                                حتی درتنهایی خودت حق اشک ریختن نداری

چرا که قرمزی چشمهایت دل میشکند…!