من یک دختر چـــــادری اَم … شاد و پرنشاط .......


من یک دختر چـــــادری اَم …


شاد و پرنشاط ، سرزنده و پرکار

قرآن و نهج البلاغه اگر میخوانم ، رمان و حافظ هم
میخوانـــــــــــــــــــــم

عاشق پهلوانی های حضرت حیدر اگر هستــــم ،یک عالمه شعر حماسی از
شاهنامه هم حفظم!!

پای سجاده ام گریه اگر میکنم ، خنده هایم بین دوستانم هم تماشایی است
!

من یک عالمه دوست و رفیق دارم
  
تابستان ها اگر اردوی جهــــــــــــــادی میرویم ،

اردوهای تفریحی ام نیز هر هفته پا برجاست ..

ما اگر سخنرانی میرویم ، پارک رفتنمان هم سرجایش است ..

مسجد اگر پاتوق ماست ،باغ وبوستانپاتوق بعدی ماست ..

برای نماز صبح قرار مسجد اگر میگذاریـــــــــــــــــــــم ، هنوز
خورشید نزده از مسجد تا خانه پیاده قدم میزنیم !!!

دعای عهدمان را اگر میخوانیم ، همانجا سفره باز میکنیم

و با خنده و شادی صبحانه مان میشود غذا با طعم دعا !

ما اگر چادر سر میکنیم ، نقاش هم هستیم ، خطمان هم خوب است ،

حرفهای دخترانه مان سرجایش ، شوخی های دوستانه مان را هم میکنیم ،


نمایشگاه و تئاتر هم میرویم ، سینما هم اگر فیلم خوب داشت ..

کوه هم میرویم ،

عکس های یادگاری ، فیلم های پر از خنده و شادی ..

کی گفته ما چادری ها " …. "

من قشنگ تر از دنیای خودمان سراغ ندارم !

دنیای من و این رفیقان با خدایم ، همین هایی که دنبال زندگیشان

در کوچه و خیابان نمیگردند ، همین هایی که وقتی دلت را میشکنند تا
حلالیت

ازت نگیرند ول کن نیستند ، همین هایی که حیاشان را نفروختند ..

خوشبخت ندیده ، هرکس ما را ندیده …


نظرات 3 + ارسال نظر
سوگل سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:59 http://tapesh-sorkh.blogfa.com

به به خوشمان امد...

معصومه چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:21 http://harfehesab123.blogfa

قاصدک جون منم یه دختر چادری ام خیلی باحاله...
دعا ندبه رو جاانداختی خعلی قشنگ و باحاله فکر میکنم چادر بهمون هویت میده هویتمون هم یه دختر مسلمون وشیعه.وافتخارمون هم مادرمون حضرت زهراست.دوستان قدر این هویت رو بدونیم

قربونت برم..ممنون عزیزم از توجه و لطفی که به ما داری ...ایشالا سایه بانو فاطمه رو سرت باشه همیشه :)

الهام دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:26

عالی بود کاش ما هم خوشبخت بودیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد