نیا باران

نیا باران زمین جای قشنگی نیست  

من از جنس زمینم خوب میدانم که گل در عقد زنبور است و اما یک طرف خال لب بروانه را هم دوست میدارد ... 

من از جنس زمینم ... 

خوب میدانم که اینجا جمعه بازار است ... 

و دیدم عشق را در بسته های زرد و کوچک نسیه میدادند در اینجا نشناسند مردم 

شعر حافظ را به فال کولیان اندازه میگیرند 

نیا باران زمین جای قشنگی نیست ...

نظرات 5 + ارسال نظر
SE7EN یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:29

وبلاگت قشنگه ولی باز هم پیشنهادم میهن بلاگ هست :D
با آهنگ حال کردم انشاالله موفق باشی عزیز

ممنون هفتو
ما بلاگفا بودیم تازه تغییر مکان دادیم

عموابتین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:31

وبلاگ بسیارعالیی داری ئ=ولی من میگم تو بلاگفابرو

مریم دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:44

خیلی زیبا ولی چقد غمگین ادم افسردگی میگره

مریم جان غصه نخور ما هم یروز خوب میشیم به امید اون روز که بشه فراموشش کرد دوره هم بخندیم

saeed دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:29 http://biya-o-begu.blogfa.com

با افتخار لینک شدی

مهسان یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:17

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم....
هر چه هستی گذرا نیست هوایت .بویت.....
تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد