خدا جون

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟ 

بگی اروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری؟ 

خداجون میگن تو خوبی مثل مادرا میمونی 

اگه راست میگن ببینم عشق من کجاس؟میدونی؟ 

خداجون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟    من میخوام که زود بمیرم اخه سخته زنده موندن  

من که تقصیری نداشتم بس چرا گذاشته رفته؟ خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته 

زنده موندن یا مردن من واسه اون فرقی نداره    اون میخواد که من نباشم باشه اشکالی نداره 

خدا جون میخوام بمیرم تا بشم راحته راحت    اما عمر اون زیاد شه... حتی واسه یه ساعت

نظرات 5 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:49

ینی لایکت کردما حامی ...ممنون داداشی خیلی خوب بود و تاثیر گذار
دس مریضا

قربانت ابجی

غلوزا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43

اوووف تو چیزی؟

غلوزا این که گفتی یعنی چی؟؟؟

غلوزا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:27

چیز خوبیه منظور خوبی داشتم

احمدرضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

سلام/حامی خیلی زیبا بود حرف دل منو زدی داداش ایول میخوامت باتمام خاطراتت/التماس دعـــــــــا

مهسان یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:15

خدایا همه از تو میخواهند بدهی اما من از تو میخواهم بگیری :خستگی ,دلتنگی,و غصه ها را از لحظه لحظه روزگار دوستان نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد