درد دل2

غریبی بودم و گم کرده راهی،مرا با خود به هر سویی کشاندند/ شنیدم بارها از رهگذران،که زیر لب مرا دیوانه خواندند/امید خسته ام از پای ننشست،نگاه تشنه ام در جستجو بود/در آن هنگامه دیدار و پرهیز،رسیدم عاقبت انجا که بودم

نظرات 9 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:14 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام مرسی که سر زدی قالب وبتو عوض کن تکراری شده

یه قالب جالب پیدا کنیم چشم

هانیه جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام آقا ادوین خوبی چه خبرا ؟
راستی واسه چی خیلی بد جنسم؟؟؟؟؟؟؟
این حرفا چیه چرا میگی عاشقی بد دردیه؟؟؟؟

نسیم... جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:18

ن ادوین عوضش نکن خیلی قشنگه

هانیه یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:03 http://www.haninoosh.blogfa.com

ادوین مطالبت خیلی غمناکه آدم گریش میگیره

صوفیا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08

من حیرونم شما این مطالبو از کجا میارین؟!

خوبه یا بده؟؟؟

فازی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

سسلام اقا ادوین خیلی بدی واقعا که؟

سلام فازی چکارت کردم؟؟؟

فازی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:37

اصلا با من خیلی راهتنیستی خیلی هم نظر نمیدی

فازی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:23

واقعا که ما چقدر بد بختیم قابل توجه ادوین و حامی خیلی تحویل نمیگیرین

از طرف ادوین هم من نظر میدم مخاطبت ما هستیم
ما که همیشه هدفمون جلب توجه مشتریامونه
ببخشید اگه تحویل نگرفتیم ناخواسته بوده از قصد نبوده که تحویل نگرفتیم
باز سر بزن خوشحال میشیم

فازی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:31

دیگه رفتم بای شما باید حتما من بشناسین؟

نه بابا
نمیخوایم بشناسیمتون راحت باشید فازی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد