بچه ها سوال ...

نظرات 46 + ارسال نظر
کبوتر یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:09

ادم دورویی هستی یا نه؟؟؟

کبوتر جان جواب این سوال رو باید از دوستام پرسید که چی فکر میکنن دربارم
تا اونجایی که خودم میدونم اصلا از دورویی خوشم نمیاد منم سعی میکنم که دورو نباشم

اهو یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:40

نامردی؟

خب معلومه نه اصلا
خودم از نامردا متنفرم همیشه دوست داشتم مخاطب خاصم هر خصوصیت بدی داشته باشه این نامردی تو وجودش نباشه

بابک یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

بیوگرافیی کامل

وای بابک جان کاش ننوشته بودم
ولی مجبورم بگم قول دادم
حامد
باقری نسب
ترم اخر رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور انار
متولد68

ادوین یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

عاشق کسی هستی؟

اره ادوین جان
قبلا عاشقه یکی بودم شکسته بدی خوردم سرش
الان عاشقه مامانمم
الان خیلیارو دوست دارم واقعا دوسشون دارم ولی عاشقشون نیستم
امیدوارم عاشقه کسی هم نشم

صوفیا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:12

شده تا حالا به یکی قول بدی ولی سر قولت نمونی؟

تمام تلاشمو کردم که سره قولم بمونم
تا جایی که از دسته من بر میومده تلاشمو کردم صوفی جان

صوفیا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:50

ممنون که صادقانه جواب دادی.
و امیدوارم این تلاشت مستمر باشه.

حتما صوفی جان

نسیم دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:44

خاطره بدی رو که توی سال گذشته داشتی وبه مانگفتی روبگوجرزنی کردم حالا جواب بده

باشه خواهر جان حتما
چند روز مونده بود به شبه یلدا کسی که عاشقش بودم رو از دست دادم

نگار دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:40

خاطره انگیزترین غذایی رو که خوردی؟

نمیدونم چی بگم
یه بار تو تهران بعد از نمایشگاه کتاب با مخاطب خاصم رفتیم پیتزا خوردیم دوتایی

رضا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:41

واسه ایندت چه نقشه ای داری؟

انشالا بعد از درسم برم سربازی برگردم بعدش ازدواج

اسیه دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:42

قهرمان دوران کودکی وبزرگسالیت کیه؟

قهرمان دوران کودکی بزرگسالیم فرقی نکردن همیشه خانوادم بوده

بیکار دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:43

متنفرترین ادم توی زندگیت؟

شاید کسیو دوست نداشته باشم ولی از کسی تنفر ندارم

جواد دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:44

غذای مورد علاقه؟

خورشت بادمجون

بیکار2 دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:47

ماه تولدت چیه؟

قرار بود یکی سوال باشه ها
شهریور

... دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:48

بهترین چیزی که دلت میخواد هدیه بگیری؟

دوس داشتم کسی که واسم عیدی میگیره رو سلیقه خودش عیدی رو برام بگیره این از همه چیز برام مهمتره

ن دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:40

بازم سوال بپرسم اجازه هس؟دس خواهرت درد نکنه تو با عشقت دوتایی رفتین تهرون!دسادردنکنه.بدچیزی هسی

ن مجبور شدم عمومی کنم
کسی که دوسش داشتم خودشون تهران میشینن

سوته دلان دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:13

تا حالا مشروب خوردی؟؟

نه
خدا نکنه یروز بخوام بخورم

نورا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:14

بچه درس خون بودی یا نه؟؟؟دانشگاهتو تو چند ترم تموم کردی؟؟

معمولا متوسط کلاس بودم متوسط بالا
من پیام نور بودم ورودی 87 هستم این ترمه اخرمه حسابش کن

نمکیسا دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:23

نمازتو می خونی یا نه؟نظرت در مورد حجاب مذهب چیه؟

سعی میکنم بخونم بعضی وقتا از دستم در میره دیگه ماه رمضون تلافیشو در میارم عوضش
در مورد حجاب مگه من دخترم ازم میپرسی هرکی یه برداشتی داره در این مقوله

هانیه دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:41 http://www.haninoosh.blogfa.com

سلام
اگه خدای نکرده بفهمی یه روز مشخصی قراره بمیری چیکار میکنی قبلش؟؟؟ببخشید!!

میرم از کسایی که از دستم ناراحتن از دلشون در میارم
بعد با اونایی که دوسشون دارم خوش میگذرونم

مل مل دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

بهترین مسافرتی رفتی چیبود؟

مسافرتایی که باخانوادم میرم همشونو دوس دارم همشون خاطراته خودشو واسم داره

مل مل2 دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

پیتزایی باطرف خاصت خوردی چی بود؟

پیتزا مخلوط بود

مل مل 3 دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

چه رنگی دوس داری؟

عشقم قرمزه
ولی ترکیبه رنگارو بیشتر از خوده یه رنگ دوس دارم

کوکب دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

چه ماشینی دوس داری؟

پورشه
هرچی گرونتر بهتر

جوجو دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

اگه ماشین زمان باشه بهت بگن هم میتونی بری گذشته هم اینده کدومشو میری اونجا چکارمیکنی؟

میرم گذشته
دوباره از زندگی کردنم لذت میبرم

بهار دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

اسم و فامیل کامی چیه؟

به من مربوط نمیشه
بعدی

رز دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:47

تا حالا به هیچ دختری شماره دادی؟؟

خب معلومه

انار دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:49

دوست دخترت کیه؟الان

الان مخاطب خاص دارم ولی نمیتونم اسم دوس دختر روش بذارم میتونم بگم دوست اجتماعیمه

ادوین سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:08

کفترا منو چق دوس داری؟؟؟

کفتراتو مثله ماهیا خودا دوس دارا ادوینا

من سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:29

فرم عینکتو چند خریدی؟اسم گوشیت چیه؟

نوکیاc5
فروم عینکم هم با شیش 100تومن پام اب خورد

هانیه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://www.haninoosh.blogfa.com

نظرت درباره بعضی از پسرا که پیله دخترا میشن چیه؟

به نظره من خودشونو کوچیک کردن
رابطه باید دوطرفه باشه

هانیه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:22 http://www.haninoosh.blogfa.com

کی میخوای ازدواج کنی و مارو دعوت کنی؟؟؟

انشالا یکی دو سال دیگه
حتما دعوتید از همینجا همرو دعوت میکنم اگه نتونستم دعوت کنم

بانو چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:06

نظرت در مورد عشق چیه؟

خیلی مقدسه
اگه عشقه واقعی باشه

نسیم چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:21

اگه بخوای زندگیتو به فیلم دربیاری اسم فیلمو چی میزاری؟

خواب سپید

شبنم چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:57

اگه ی تابلو تو اسمون بود که همه میتونستن بخوننش روش چی مینوشتی؟

همیشه لبخند بزنید چون زندگی زیباس

سکوت چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:05

نظرت در مورد دوستی با جنس مخالف چیه؟

من موافقم به شرطی که اون دوستی به فساد نکشه

مانی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:12

1_تا حالا با دختر رابطه داشتی؟
2_تو کبابی که درست میکنی چیزی غیر از گوشت ریختی تا حالا؟
3_غدای مونده رو به مردم دادی تا حالا؟
4-خواهر یا برادرت رو زدی تا حالا؟
6-ایا ادوین دوست دختر داره؟
تو بچگیت شب ها تو خواب جیش میکردی یا نه؟

1اره
2موادی که واسه درست کردنه کباب هست رو ریختم چیزه اضافی واسه سود تاحالا نریختم
3منظور از مونده چیه تو خونه غذا ظهر اضاف بیاد چکار میکنید؟
4نه بابا من کوچکتر از همشونم زورم بهشون نمیرسیده اگه میخاسم بزنم
5...
6انشالا تو صندلی داغه ادوین از خودش بپرسید
مگه بچه ای هست تو خواب جیش نکرده باشه؟؟؟

ادوین شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

بله دوست دختر داره تازم چندتام دارم سوال دیگه ای هست؟؟؟

خوش بحالت داداشم

معصومه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

اگه یه بار دیگه عشقتو ببینی چی بهش میگی؟ اصلا دوس داری ببینیش؟قشنگترین اسمی که تا حالا شنیدی چی بوده؟بهترین رفیقت کی بوده؟تو مدرسه از معلمی کتک خوردی؟ببخش از یکی بیشترشد

هیچی بهش نمیگم خیلی عادی از کنارش میگذرم
واسم مهم نیست که بخوام ببینمش یا نه
همه اسمارو دوس دارم هرکدوم واسه خودشون دنیایی دارن
خوش بختانه دوستام بهترینن
خب معلومه خوردم کلاس اول از خانوم قدیری اینقد کتکم زد بخاطر دست خطم اخرشم ادم نشدم بدخط شدم همینجا واسش ارزویه موفقیت میکنم تو هرکاری که هست
اشکال نداره...

هانیه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:07 http://www.haninoosh.blogfa.com

آره ادوین منم یه سوال دارم
تا حالا چند تارو بد بخت کردی؟؟؟؟؟؟

هانی جان واسه ادوین داریم صندلی داغ میذاریم حتما سوالاتتو بپرس منم ازش خواهش کردم که راستشو بهتون بگه

نورا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:27

ادوین حالو چرا جوش اوردی؟؟؟

کی جوش اورد؟

بووق شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:12

قهرمان دوران بچگیت؟بهترین روز سال؟بهترین سفری که تا حالا رفتی؟بهترین فیلمی که تا حالا دیدی؟نظرت در مورد کشاورزی؟نظرت در مورد زندگی در اروپا؟نظرت در مورد معروف شدن؟صندلی داغ شما رو یاد چی میندازه؟‏

بوق گفتم که همیشه خانوادم قهرمانام بودن
روز تولدم
باز جواب این سوال هم گفتم سفرایی که با خانوادم رفتم
خودم کشاورزی رو دوس ندارم وقتی مجبورم برم صحرا کارایه زمینمونو انجام بدم عزا میگیرم
ایرانه خودمون چشه که بخوایم بریم اروپا من ایرانو بیشتر از هرجایی دوس دارم
کی از معروف بودن بدش میاد
یاده احساسه حماقت میندازه

همکلاسی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

-نظرت درموردساده زیستی چیست2-معیارانتخاب همسر3-اعتمادبنفس رادرچه میدانی4-تصورکن یک ماشین ژیان داری حاضری سوارش بشی بیای دانشگاه 5-نظرت درموردکلاس گذاشتن چیست6-ازچه تیپ وشخصیتی خوشت میاد

به نظره من تو زندگی باید خوش گذروند ساده و تجملش بهانس
ایمانش و حجب و حیاش
از کسی بپرس که اعتماد بنفس داره
عمرا برم پیاده میرم با ژیان نمیرم ژیان ادمو میبره ابرو ادم رو هم میبره
اق اق اصلا گفیش نزن از اونایی که کلاس میذارن خوشم نمیاد
از شخصیت مهربون و دلسوز از تیپ هم ساده و شیک

فازی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

حامی دانشگاه میری یانه؟ترم چندی؟

اره فازی بخونی تو نظرات میبنی دانشگاه پیام نور انار ترم اخره مدیریت هستم

فازی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

به نظرم میاد خیلی زیرکی؟راستی نامزدی چیزی نداری؟

چرا میگی زیرک؟؟؟
نه ندارم

فازی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:09

اخه دیگه شناختمت

باشه قبول هرچی شما بگید

مرجان چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:29 http://nimkatekhali.blogsky.com

چرا نمیذاری من همه سوالایی که تو صتدلی داغ ازت پرسیدن رو بخونم؟؟؟

بخاطر اینکه همین الان پیشم نشستی نمیخام کنارمی بخونی
هروقت رفتی خونه خودتون برو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد