دوری ...

پنجره ها کلافه اند از


سنگینی  نگاه منتظرم...


اگر نمی آیی


اینقدر پنجره ها را زجــــر ندهم


چشم هایم به جهنم...!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
نسیم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

این پست با پست اریامن تناقض داره برادر
اخر اومده یا نیومده گیج شدیم بابا

چه تناقضی؟؟؟
خب دیگه موضوع وبلاگ ها باهم فرق داره خب

مهسان شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:04

خدایا .... تو را چه کسی در آغوش میگیرد که اینگونه آرامی

معصومه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

در اغوش خودم هستم
من خودم را در اغوش گرفته ام...!
نه چندان بالطافت
نه چندان با محبت
اما وفادار...وفادار...!

سوگل یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:15

و من هر روز از خود میپرسم...
اینها که میگویند نوشته هایم زیباست
اگر چشمان تو را میدیدند
چه میگفتند...؟!!!

امید یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 http://nimkat-mehrabani.blogfa.com

سلام وب جالب داری به وب من هم سر بزن و نظر بده و وبمو لینک کن مر30

نفس یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 http://kimia-nafas.blogfa.com/

سلام خیلی باحاله دقیقا همون سبکی که دوست دارم با افتخار لینک شدی خوشحال میشم به من هم سر بزنی

ادوین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

عالی

ممنون داداش

آدرینا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:57

از قدیم گفتند دوریو دوستی!من نمیگم از قدیم گفتند!‏

ادریییییییی
خوبییییییییییییییی
؟؟؟؟؟؟؟
کم پیدایییییییییییی

آدرینا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:25

سلام شما خوب هستید؟ خدارو شکر؛؛؛من چند وقتی پی جستجوی علم هستم ؛اگه خدا قبول کنه!‏

ادری فکریش نکن خدا قبول نمیکنه
انشالا موفق باشی
راسی ادری پی جست جوش هستی پیداش کردی بعد نقششو بده ما هم بریم دنبالش

سوگل سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:10

پیشنهاد میکنم اهنگ نوارش که سیاووش قنیشی جدیدا خونده رو تو وبلاگتون قرار بدین....

حتما سوگول جان

هانیه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 http://www.haninoosh.blogfa.com

حامی و مطلب درباره ی دوری ؟؟!!خبریه؟؟؟؟؟ خجالت نکش به من بگو

دس رو دلا نذار هانی
تشته خونهههههه

هانیه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 http://www.haninoosh.blogfa.com

الهی بمیــــــــــــرم برات چرا حالا تشت خونه؟؟؟

هی نمیشه گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد