با رویاهات سر میکنم

امشب دوباره اومدی تا رویاهام رنگی بشه،شاید همین خواب عمیق پایان دلتنگی بشه.امشب دوباره اومدی تا خوابمو رنگی کنی تا چشمای مغرورمو درگیر بی صبری کنی.دارم نگاهت میکنم داری ازم دل می بری،چشم بر نمی دارم ازت تو از همه زیبا تری.برای دل بستن به تو دل کنده بودم از همه چشمامو رو هم میزارم هر چی ببینمت کمه،امشب دوباره اومدی تا حالمو بهتر کنی تا خوابمو لبریز یاس تا بغضمو پر پر کنی. حالا که قسمت دوریه با رویاهات سرمیکنم دستامو محکم تر بگیر دستاتو باور میکنم،با رویاهات سر میکنم

نظرات 10 + ارسال نظر
نورا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:19

فریادم را همه می شنوند. ای کسی که همرهی با من، سکوتم را بشنو

الکی داد نزن داره اهنگ گوش میده صداشم برده بالا نمیشنوه

[ بدون نام ] جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:42

خو دی به خاطر م صدا اهنگیش کم کنه

صبر کن الا میگامیش

رویا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:45

گاهی گمان نمیکنی و می شود / گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست / گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست /گاهی تمام شهر گدای تو میشود . . .

ممنون از نظرت

نسیم جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:34 http://www.avarr.blogfa.com

برادر بیابرو مطلب پیداکن بل
اهنگی ههمون شنیدیم میلی به چی

خواهر من به معنی توجه کن خواننده اگر اهنگ میخونه میخوا معنی برسونه نمیخوا بگه صدا داره البته خواننده های قدیمی نه این فسقلیا

هزارو یکشب جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:52

انگار یه بغضی تو گلوم داره شکیته میشه/ اینجوری ک پلکای توهی باز و بسته میشه

سها شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01

سلام حالا کیو امشب دیدی ادوین جو گرفته تورو

اومد تو خوابم

somayeh دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28

سلام ادوین خان با شرمندگی ،لطفا لینک پدرانه را حذف کنید من وبلاگم را حذف کردم مرسی

چه بد......

.. سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

سلام حمید میخواستم بدونم این وبلاگ مادر همون کسیه که یکی از دخترای روم گفته عشقه بردیاست راسته یا نه جان مادرت فقط از علی بپرس دیدم تو خیلی باهاش رفیقی.

فامیل دور پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 familedoor.blogfa.com

سلام.اوه همه گفتن بچه تو دیگه کی هستی به طرز قشنگتری گف زدی.
دلت بسوزه.....

.. سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

سلام حمید ......

تو کی هستی منظورت از این حرفا چیه من نمیدونم درباره چی حرف میزنی اگر امکانش هست واضح تر بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد